StaffSync Kiosk - Bir Zaman ve Katılım Yönetimi Uygulaması
StaffSync Kiosk, işletmelerin personelinin zaman ve devamsızlık kayıtlarını yönetmelerine yardımcı olan bir Android uygulamasıdır. StaffSync'in Personel Yönetim Sistemi ile entegre olur ve personelin işyerinde manuel olarak giriş ve çıkış yapmasına olanak tanır. Bu uygulama, herhangi uygun bir Android cihazına indirilebilir ve tablet formatı önerilir.
Giriş veya çıkış yapmak için personel üyeleri çalışan numaralarını girer ve uygulama otomatik olarak onların bir resmini yakalar. Bu bilgi gelecekteki referanslar için kaydedilir. Uygulama ayrıca zaman ve devamsızlık verilerini StaffSync Personel Yönetim Sistemine aktarır ve ilgili personel için ilgili zaman çizelgesine kaydedilir, onay bekler.
Genel olarak, StaffSync Kiosk, personelinin zaman ve devamsızlık kayıtlarını yönetmek için basit ve etkili bir yol arayan işletmeler için kullanışlı bir uygulamadır.
StaffSync Kiosk hakkında kullanıcı değerlendirmeleri
Eğer StaffSync Kiosk denediniz mi? Düşüncelerinizi bırakın siz olun!